❤️Selena kommer att ha en TOUR!!! ❤️

Hejsan på er och hoppas att allt är bra med er❤️
Som ni ser säket i rubriken såå aaa Selena kommer att ha en turné någon gång i år eller nästa år för jag upptäckte det idag för när jag var inne på Selena's hemsida alltså selenagomez.com och skulle kolla på olika saker man kunde köpa så såg jag att man kunde förbeställa albumet och att det fanns 4 olika slags paket och i dessa paket var det att man fick biljetter med till kommande turne så jag typ flippade ur helt haha ❤️ ❤️
Och vet ni vad det fanns mer.. det fanns 2 paket man kunde köpa och i dom 2 fick man med en slags bok men massor med bilder på Selena och lite annat och hon kommer att signera dom assp jag kommer lugnt köpa dom dock så är dom lite dyra, dom kostar typ 60 dollar men det splear fan ingen roll för mig haha ❤️❤️ 
Men är ni lika axalterade som jag över detta? skriv gärna en kommentar om vad ni tycker så hörs vi ❤️ ❤️
 

Kommentera här:

Flag Counter