❤️Selena's fan event i LA❤️

Hejsan på er och hoppas att allt är bra med er❤️
För några dagar sedan så hade Selena ett fanevent för ca 250 selenators i LA och dör framförde hon sin nya låt Same Old Love och om ni inte har hört den en så gör det NUUU! hahaha och sen så visade hon musikvideon till den och den har ju inte släppts en så det var lite roligt och lite spännande för alla selenators som var där ❤️
Och det bästa av allt var att alla som var där fick ta ett kort med henne och prata en liten stund med henne asså jag är så avundsjuk men sammtidigt glad för alla som fick möjligheten att träffa sel för man var tvungen att vinna biljetter dit så aa jag är så himla avundsjuk för alla som fick träffa henne❤️ 
Men hennes album "Revival" kommer ut 9:de Oktober och jag är såååå himla spänd och taggad på det men jag ska förbestella det och då får jag lite annat smått och gått med som t.ex hennes autograf asså fatta SELENAS autograf som hon har skrivigt får jag och det kommer nog vara den bästa saken jag fårr in my hole life❤️
men jag hoppas att ni har det bra så hörs vi ❤️ ❤️

Kommentera här:

Flag Counter