❤️ ÄR NI REDO FÖR THE REVIVAL WORLD TOUR❤️

❤️ Snart är det dax..... om 4 månader så drar det igång, "The Revival Tour" och jag är så himla spännd och tagga på den nya turnén och jag är så himla taggad på när hon släpper datumen för Europa. 
För lite senare i år kommer Selena släppa datumen för Europa för en så länge har hon bara släppt datumen för, USA och Canada men inom kort så kommer hon släppa datumen för Europa och det är jag såååååå himla taggad på, är inte ni det? 
Men jag är nästan 100% säker att hon kommer till Sverige för om man tänker på hur bra hennes album och hennes låtar har gått här så tror jag att hon kommer, och när en Svensk tidning intervjua henne i sommras sa hon att hon kommer komma till Sverige nästa gång med hennes nya turne så jag är så himla taggad. 
Men jag hoppas att ni har det bra så hörs vi nästa gång alla selenators❤️ 

 

 

Kommentera här:

Flag Counter