Selena Gomez & The Weekend det hetaste paret just nu!!!?

Hejsan allihoppa känenr för en nystart på bloggen nu efter sisådära 10 månader hahah men asså har verkloigen inte haft lust och nu när jag endå är sjuk och allt (förkyld men håller på att bli bättre) och s kommer påsklovet passande tänkte jag strata upp igen. 
Så vad har hänt i Selenas värld??? massor om ni frågar mig, hon har släppt ny musik en netflixserie och kanske det mest spännande hon är tsm/dejtar The Weekend!! <3 <3 
 
Selena och The Weekend har man setts tsm sedan början av  januari detta året så ca 3 månander om mina matte kunskaper gäller men em har väl antagligen tsm tidigare dem valde jue att gå ut offentligt med det just då.
Jag hoppas verkligen att detta håller för jag känner att dedär med Jelena är helt dött, dem var tsm  från 2011 - 2013 och nu är det 2017!!!!!
Men hur som helst så känner jag att Selena kommer komma med så himla mycket detta året och det rycktas om ett nytt album och jag är så spänd på det!!! är ni???
Hoppas att ni får en bra fortsatt dag och kväll så hörs vi <3 
 
 

Kommentera här:

Flag Counter